Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
10

روش های برای تاثیر گذاری تصاویر محصولات در سایت برای جذب مخاطب

روش های برای تاثیر گذاری تصاویر محصولات در سایت برای جذب مخاطب

 هنگامی که یک کاربر از محصولات یک سایت خرید می کند عوامل زیادی جهت این موفقیت وجود دارد ، سرعت سایت ، اعتماد به برند ، طراحی ، قابلیت استفاده و... با فرض اینکه طراحی و قابلیت استفاده و موارد دیگر درست در طراحی سایت انجام شده باشند نقطه پایانی کار تصاویر محصولات می باشد . در واقع تصاویر محصول قطعه پایانی پازل موفقیت در یک خرید اینترنتی به حساب می آید . ما در این مقاله روش ها و توصیه های جهت قرار گیری تصاویر محصولات در سایت را شرح می دهیم .


ایجاد چند تصویر برای یک محصول

در هنگام نمایش محصولات در سایت باید این نکته را توجه داشته باشید که کاربر دوست دارد از یک محصول چند تصویر ببیند و دیدن یک تصویر برای یک محصول برای کاربران کافی نیست . وقتی می خواهید یک کاتالوگ از محصولات خود در محیط واقعی ایجاد نمایید قطعا برای یک محصول چندین تصویر زیبا و جذاب قرار می دهید در سایت نیز شما باید چندین تصویر جذاب و البته سبک برای  یک محصول خود قرار دهید تا مشتری را متقاعد کند . بر طبق آمارهای صورت گرفته تصاویر بی کفیت و یا قرار دادن یک تصویر از محصول اعتماد کاربران نسبت به آن محصول را ازدست می دهد.


نمایش تصاویر با 360 درجه نمایش

نمای 360 درجه تصاویر به مشتری این امکان را می دهد تا با حرکت دادن تصویر آن را در زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهد . این روش باعث می شود تجربه کاربری که یک مشتری در محیط واقعی را داشته باشد براساس آمارها سایت های که از این روش برای فروش استفاده می کنند نسبت به سایت های که از نمای 360 درجه استفاده نمی کنند فروش 30 تا 40 درصد بیشتر دارند .


تصاویر محصول خود را محور قرار دهید

وقتی محصول خود را با یک زمینه مثلا یک انسان هنگام استفاده کردن از محصولات سایت به تصویر می کشید یک حس مفید بودن از محصولات را به کاربران القا می کنید . برجسته کردن محصولات در این روش بسیار حائز اهمیت می باشد امروزه این روش برای تداعی بخشیدن به محصولات مفید می باشد .

 

بزرگ نمایی تصاویر

 

بزرگ نمای تصاویر محصولات می تواند در تصمیم گیری کاربران بسیار مهم باشند . باید این قابلیت در سایت وجود داشته باشد که بتوان بر روی تصاویر محصولات زوم کرد تا تمامی جزئیات را به شکل دقیق مشاهده نمود این باعث می شود کاربر مانند دنیای واقعی که محصولات را در دست خود قرار می دهد جلوه کند و باعث تاثیر در تصمیم گیری او شود .


تکسچر محصولات

برای برخی از محصولات تصاویر با تکسچر آنها بسیار حائز اهمیت می باشد . نداشتن تکسچر در محصولات خاص باعث می شود مشتری در حال سردرگمی به سر ببرد و یا انتخاب اشتباه از یک محصول باعث ناراضی بودن آنها می شود . مثلا در صنعت مبلمان تکسچر بسیار مهم می باشد در این نوع سایت ها کاربران باید توانای انتخاب انواع تکسچر های را بر روی محصولات داشته باشند و پس از انتخاب تکسچر مناسب برای آن محصول به خرید خود ادامه دهند .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (66)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 1921


  • روش های برای تاثیر گذاری تصاویر محصولات در سایت برای جذب مخاطب