Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
10

روش های کپی رایت که تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشد

روش های کپی رایت که تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشد

هنگامی که درباره تجربه کاربری و سایت صحبت می کینم باید مبحث copywriting را فراموش نکنیم گرچه در وهله اول طراحی سایت با مبحث copywriting متفاوت به نظر می رسد اما در بسیاری از موارد مشترک می باشند . تجربه کاربری و copywriting نه تنها با هم کار می کنند بلکه هر دو هدف مشتری را به نحوی خاص پاسخ می دهند . copywriting نوعی نوشتن می باشد که عمدتا ماهیت تبلیغاتی و بازاریابی در سایت را دارد شما از این روش می تواند در صفحه اصلی خود یا صفحه فرود (Landing page) در سایت خود بهره ببرید .


برای استفاده از این دو روش برای جذب مخاطب موارد زیر را در نظر بگیرید :

شناسایی کاربر ایده آل سایت شما : مارتین ستلار از کارشناسان برجسته زمینه طراحی در مقاله خود در سایت UXMatters.com عنوان می کند که : موفق ترین اشخاص در زمینه copywriting اشخاصی هستند که به شناسایی مشتریان ایده ال در سایت پی می برند و سپس نوع محصول مورد علاقه ، نوع رنگ مورد استفاده و علاقه آنها ، سن آنها ، درآمد آنها و هر چیز در مورد مشتریان ایده ال را به دست می آورند و سپس برای آنها copywriting را در سایت انجام می دهند این باعث می شود copywriting نقش مهمی در بازدید کنندگان سایت ایفا کنند . همچنین مارتین ستلار این را اذعان می کند که پیدا کردن مشتری ایده ال از بین کاربرانی که سایت را بازدید می کنند بسیار سخت می باشد چرا که انواعی از کاربران به سایت شما بازدید می کنند .

باید بدانیم کاربران در چه فرآیندی هستند : یکی از مهم ترین بخش های اصلی جهت درک مشتری و پیدا کردن مشتری ایده آل این است که مدیر سایت فرآیندی که هر کاربر هنگام خرید از سایت با آن درگیر می شود و محصولاتی که آنها در سبد خرید خود و یا  قسمت علایق خود قرار می دهند را بررسی نماید . همچنین سوالات و مسائلی که کاربران مطرح می کند می تواند به مدیر سایت در مورد موارد مورد نیاز کاربران کمک کند.

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (55)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 1927


  • روش های کپی رایت که تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشد