Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
15

روش های برای ایجاد یک خبرنامه مفید

روش های برای ایجاد یک خبرنامه مفید

برای مدیران سایت نگرانی درباره ایجاد محتوای غنی برای بهبود سایت و به روز رسانی سایت یکی از مشکلات همیشگی آنها محسوب می شود همچنین یکی از روش های که می توان با مشتری و کاربران در تعامل بود و آن ها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم با محصولات و خدمات سایت آشنا کرد استفاده از خبرنامه سایت می باشد .  وقتی کاربران برای اولین بار در خبرنامه سایت ثبت نام می کنند انتظار دارند خبرهای ارزش مندی را از سایت دریافت نمایند . بنابراین بسیار حائز اهمیت می باشد که قبل از  ایجاد یک خبرنامه در مورد موضوع مشخص ، مطالعات و اطلاعات مفیدی از منابع معتبر به دست آید . این اطلاعات و خود ارزیابی باید شخص را در رسیدن به یک ایده کلی از آنچه قرار است در مقاله جدید ایجاد نماید یاری رساند .


برخی سوالاتی که باید از خود جهت ایجاد مقاله و یا خبرنامه پرسیده شود شامل موارد زیر است :

·         تمرکز اصلی خبرنامه سایت چیست؟

·         مخاطبان سایت از خبرنامه چه انتظاری دارند؟

·         آیا می توانم ارزش واقع کرایانه ای را که می خواهم ارائه دهم ؟

·         کدامیک از رقبا برتر از من هستند؟ چه کارهای درستی آنها انجام می دهند ؟ چه اشتباهاتی انجام می دهند؟

·         چگونه می توانم از اشتباهات و کارهای درست آنها استفاده کنم؟

خبرنامه باید مانند وب سایت واکنشگرا(Responsive) طراحی شود

برطبق آمارها 65 درصد خوانندگان خبرنامه از موبایل هوشمند برای خواندن استفاده می کنند . طبق گزارش US Consumer که اطلاعات مربوط به داده های جمع آوری شده از پلت فرم بازاریابی پست الکترونیک Agile جمع آوری شده است . تعداد موبایل های هوشمند که از خبرنامه استفاده می کنند در مقایسه با دسکتاب رو به افزایش می باشد بنابراین هنگام طراحی خبرنامه باید به مباحث واکنشگرا (Responsive) توجه داشت .


مخاطب را در خبرنامه هدف قرار دهید

هنگامی که مخاطب هدف خود را می شناسد باید رفتارهای آن گروه را درک نمایید . به این ترتیب شما می توانید مطالبی در راستای اهداف براساس درک مخاطب خود داشته باشید . دنبال گزارش هایی باشید که با بازار شما هماهنگ شده است و از یافته های خود برای بهتر کردن راهکارهای استراتژی خود استفاده نمایید . در این قسمت چند مرجع جهت راهنمایی برای بهتر کردن خبرنامه و بازاریابی ایمیل را شرح می دهیم :

SilverPop : زیر مجموعه ای از شرکت IBM که شما می توانید با ایمیل خود به صدها مطالب رایگان دسترسی داشته باشد . تحقیقات آنها شامل اطلاعاتی است که مربوط به بازاریابی ایمیل ، بازاریابی اجتماعی و ... را پوشش می دهد .

MailChimp : یک پلت فرم ایمیل استاندارد می باشد که به بسیاری از اطلاعات کمپین B2B مشتریان دسترسی دارد . توصیه می شود آخرین یافته ها و گزارش های مربوط به صفحه تحقیقاتی MailChimp را دریافت کنید.

MarketingSherpa : موسسه تحقیقاتی که متخصص در ردیابی آنچه که مربوط به مطالعات موردی، تخقیق و آموزش برای بازاریابی می باشد کار می کند . بسیاری از قسمت های این سایت رایگان و قابل دسترس برای عموم می باشد .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (88)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 1956


  • روش های برای ایجاد یک خبرنامه مفید