Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
17

نگاه احساساتی به سایت

نگاه احساساتی به سایت

هر روز راه های جدید و دقیق تری برای تغییر یک سایت به وجود می آید تا جذابیت و تعامل با کاربران سایت زیاد شود . ما در این مقاله قصد داریم فاکتورهای مهم انسانی که طراح قطعا باید در برنامه بهینه سازی خود استفاده نماید را شرح دهیم :

یادداشت های شخصی

ایمیل ها ، پست های شبکه های اجتماعی ، نظرات و.. همه مانند یادداشت های شخصی یک انسان که در دفترچه یادداشت و یا خاطره خود می نوشت از علایق ، تنفرها ، زیبایی های بصری و... این مطالب گرچه شاید در ابتدا بیهوده به نظر برسند اما جمع آوری و تحلیل آنها ویژگی های کاربران و علایق و موارد نظیر آن را به طراح سایت نشان می دهد .


ساخت برند

تصویر برند یک شرکت و یا سایت نه تنها از طریق تبلیغات چند میلیون دلاری ساخته می شود بلکه از نوع برخورد مشتریان با محصولات شرکت باید اقتباس شود . در واقع باید یک صدا و ارتباط معنای داری بین برند شرکت و مشتریان ایجاد شود که نشان دهنده محصولات آن سایت و یا شرکت باشد .


پیشنهادات محصول بر اساس اطلاعات و مشخصات کاربر

وقتی کاربری وارد سایت می شود دوست دارد محصولات و خدمات مورد علایق خود را ببیند سایت باید براساس پروفایل هر کاربر محصولات و خدمات مطابق با آن را نشان دهد تا سایت برای هر کاربر براساس نیازها و علایق آن جذاب به نظر برسد .در واقع شخصی سازی رابطه مستقیم با خرید محصولات و خدمات سایت دارد و بارها توسط متخصصان تاکید شده است .

 

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (57)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 1974


  • نگاه احساساتی به سایت