Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
22

چند اشتباه در مورد صفحه فرود (Landing page) در سایت

چند اشتباه در مورد صفحه فرود (Landing page) در سایت

صفحات فرود در سایت  بسته به اهداف مدیر سایت باعث می شوند کاربران بالقوه به مشتریان تبدیل شوند این فرآیند از یک بازدید کننده بالقوه به یک مشتری که در حال خرید محصولات و خدمات سایت می باشد انجام می شود . بهینه سازی صفحه فرود (LPO) به عنوان یک عنصر کلیدی برای متقاعد کردن مخاطبان هدف برای جلب رضایت آنها برای رسیدن به هدف تعیین شده در آن صفحه بسیار حائز اهمیت می باشد . اما بسیاری از طراحان سایت به درستی صفحات فرود در سایت را به درستی درک نمی کنند و مرتکب اعمالی می شوند که متناقض با هدف اصلی سایت می باشد . ما در این مقاله قصد داریم راهنمایی کامل از اعمالی که باید در صفحه فرود سایت ها انجام شود شرح دهیم .


بهینه سازی فرم ها

فرم ها می توانند راهی عالی برای افزایش منافع و اهداف سایت و در نتیجه کسب درآمد باشند اما استفاده نادرست آنها می تواند به اهداف صفحه و سایت صدمه بزند . بسیاری از سایت ها از فرها در قالب پاپ آپ ، نوارهای جانبی و بسیار مواردی شبیه این استفاده می کنند که این گستردگی در یک صفحه باعث سردرگمی کاربران سایت می شود و به جای دیدن اهداف که شاید دیدن تصویر و توضیحات مفید آن صفحه شوند درگیر انواع فرم های نمایش داده شده داخل آن می شوند .

ارائه دانلود به صورت آسان برای کاربران

آیا می خواهید در صفحه خود یک دانلود رایگان از یک ebook و یا گزارش داشته باشید ، اگر جواب شما مثبت هست سعی کنید با کمترین مرحله بازدید کنندگان را به آن برسانید متاسفانه بسیاری از سایت ها هنگام نشان دادن دانلود یک کتاب و یا هر المانی دیگر یک مسیر دشوار را برای کاربر انتخاب می کنند به طوری که کاربران سردرگم و گیج می شوند و در آخر از آن صرفنظر می کنند.


به فرآیند بهینه سازی یک صفحه اتکا نکنید تحقیقات خود را بیشتر کنید

قانون فیکس و ثابتی برای بهینه سازی یک صفحه فرود برای هرنوع کسب و کاری وجود ندارد . برخی از گزینه دانلود رایگان برای اهداف صفحه فرود سایت استفاده می کنند اما این راه حل ها کافی نیست و هر طراح باید بنا به کسب وکاری که در حال طراحی است تحقیقات خود را در آن زمینه بیشتر کند . همچنین می توانید از گوگل آنالیز و ابزارهای مانند آن برای تجزیه و تحلیل صفحه فرود کمک بگیرید .

تشکر و پیشنهادات شگفت انگیز

هر نوع صنعتی و یا کسب و کاری در سایت وجود داشته باشند مشتریان همیشه دوست دارند از طرف سایت پیشنهاداتی برای محصولات و یا خدمات و تخفیفات آن وجود داشته باشد . سعی کنید در هر بازه زمانی چند پیشنهاد با عناوین متعدد و جالب مانند پیشنهاد های شگفت انگیز و یا پیشنهادادت طلایی و... را به مشتریان سایت ارائه نمایید . همچنین کاربر پس از پر کردن فرم در صفحه و یا خرید باید از طرف سایت مورد تقدیر و تشکر قرار گیرد این کار باعث ایجاد حس خشنودی در سایت می شود.

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (51)
کد خبر: 2002


  • چند اشتباه در مورد صفحه فرود (Landing page) در سایت