Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
22

چند ابزار مفید در تجربه مشتری (CX)

چند ابزار مفید در تجربه مشتری (CX)

تجربه کاربری (Customer Experience) مجموعه تجربیاتی است که یک کاربر هنگام تعامل با محصولات ، سرویس ها و یا سایت درگیر می باشند . شرکت ها در باره کنترل تجربه مشتری با محصولات خود و یا سایتی که طراحی کرده اند همیشه در حال چالش می باشند . از این رو شرکت ها در حال درخواست برای نرم افزارهایی هستند که نیاز به خدمات مشتری سازمانی آنها را برطرف سازند ، در یک آمار کلی تنها 4 درصد از مردم به آگهی محض جهت برجسته کردن برند شرکت اعتقاد دارند بلکه تاکید بر بهبود تجربه مشتری رمز موفقیت در برند شرکت محسوب می شود . ما در این مقاله راجب چند پلتفرم در زمینه تجربه مشتری (CX) صحبت خواهیم کرد .


Zendesk

شما در این سیستم می توانید یک سیستم تکتینگ برای مشتریان خود درست کنید تا مشکلات به سرعت بیان شده و سریعتر مورد بررسی برای حل قرار گیرد . این پلتفرم به خصوص برای شرکت های سازمانی تضمین آپ تایم را ارائه می کند .


IBM Tealeaf

این نرم افزار کمک می کند تا چگونگی تعامل کاربران با سایت ها را مورد ارزیابی قرار دهد . مدیر سایت می تواند ترافیک سایت را بدون تاثیر بر عملکرد سایت کنترل و نظارت کند . این ابزار به مدیر سایت اجازه می دهد تا موارد اشکال در سایت را به سرعت متوجه شود و بتواند آن را برطرف نماید .


Satmetrix

این ابزار کمک می کند تا ارتباط بین رفتار مشتریان و درآمد کسب و کار را متوجه شوید،  همچنین می توان بازخورد مثبت محصول و یا سایت را از شبکه های اجتماعی مستقیم دریافت نمایید . برای درک احساسات مشتری نظرسنجی پیشرفته ای مانند تقسیم بندی براساس مکان ، صنعت و یا محصول ایجاد شود. تمامی این ویژگی ها کمک می کند تا داده ها را برای هر دو تغییرات روزانه و همچنین تغییرات عمده استراتژیک برای بهبود تجربه مشتری به کار ببرید .


ResponseTek

با استفاده از این ابزار مدیر سایت می تواند نه تنها داده های سایت را دریافت کند بلکه داده های شبکه اجتماعی را نیز که بازخورد سایت می باشد جمع آوری نماید . این باعث می شود مدیر سایت بتواند نظرات بیشتری که از سایت و محصولات داده شده است را جمع آوری کند . همچنین به مدیر سایت اجازه نظرسنجی هدفمند را می دهد .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (57)
کد خبر: 2004


  • چند ابزار مفید در تجربه مشتری (CX)