Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
22

اهمیت تجربه کاربری در تجارت

اهمیت تجربه کاربری در تجارت

آیا می دانید تفاوت بزرگترین شرکت های سود آور با شرکت های که در همان زمینه فعایلت می کنند و سرمایه گذاری یکسانی دارند اما موفق نیستند در چیست؟ پاسخ دوکلمه است که بارها شنیده اید تجربه کاربری . شرکت های که به معنای واقعی کلمه و به شیوه انسانی تجربیات بی نظیر کاربری را در محصولاتی که تولید می کنند قرار می دهند شرکت های مااند گوگل ، آمازون و اپل از این  دسته هستند . این شرکت های بزرگ به طور مداوم در حال تفکر برای شیوه های جدید تر برای تغییر وضعیت محصولات و خدمات موجود خود هستند و همواره تغییراتی در محصولات و خدمات و یا سایت خود ایجاد می کنند که به پیشبرد تجربه کاربری کمک می کند .


بنابراین اگر شرکتی می خواهد وارد تجارت شود و محصولات و یا خدمات و همچنین طراحی سایت موفق داشته باشد نمی تواند از تجربه کاربری صرف نظر نماید . اما اهمیت تجربه کاربری (UX) تنها طراحی آن نمی باشد شرکت باید در همه موارد از نظر توسعه و سازگاری با ساختار کلی شرکت خود ترکیب کند تا اطمینان حاصل کند هر نقطه تماس مشتری بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد . یکی از مهمترین تجربه کاربری برای کسب و کار امروز طراحی سایت می باشد . سایت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات محصولات و خدمات یک شرکت است ، هنگام برجسته کردن یک برند تجاری نیاز دارید آن را در سایت شرکت در تمامی بخش ها به گونه ای که بهترین تجربه کاربری با مشتری را برقرار نماید ایجاد نمایید . متاسفانه در برخی از شرکت های بزرگ و کوچک طراحی که برای سایت انجام می شود بجای جذب مخاطب به دفع مخاطب می انجامد و این بدان علت است که طراح به درستی تجربه کاربری را در سایت انجام نداده است . بر طبق گزارش ها از E-consultancy 77 درصد شرکت ها دوست دارند یک تجربه کاربری بین کاربران وسایت ایجاد نمایند ولی 55 درصد آنها به درستی در هنگام طراحی سایت ، تجربه کاربری را اعمال نکرده اند .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (62)
کد خبر: 2005


  • اهمیت تجربه کاربری در تجارت