Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
23

طراحی UX چه تاثیری برای خدمات مشتری در سایت دارد؟

طراحی UX چه تاثیری برای خدمات مشتری در سایت دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم تجربه یک سایت و شرکت از تاثیر UX در خدمات مشتری را شرح دهیم . جو یک کسب و کار متوسط و همچنین خدمات مشتری برای شرکت خود دارد . او دریافته است که خدمات مشتری به چند روش به صورت آنلاین انجام می شود:

·         برقراری تماس های مشتری با شرکت او

·         برقرار از طریق ایمیل و تیکتینگ

·         برقراری ار طریق رسانه های اجتماعی

·         برقراری از طریق چت آنلاین

او نیاز دارد برای جذب مشتری تمامی این روش ها را به صورت مناسب با یک طراحی UX مناسب در سایت انجام دهد. اما چگونه باید این کار را انجام دهد ؟ اینجاست که یک متخصص UX باید به او در انجام این کار یاری رساند . یک راهکار این است که تمامی ایمیل ها ، اطلاعات رسانه های اجتماعی و تکتینگ و حتی ویس چت ها در یک سازماندهی اطلاعات برای هر مشتری جمع آوری شود . همچنین سیستم طراحی شده در سایت باید بر اساس نیازهای ایجاد شده به صورت اتوماتیک جواب های را به مشتریان خود بدهد .


اگر بتواند یک فروشگاه یکپارچه برای نیازهای مدیریتی مشتری شرکت ایجاد نماید می تواند به این هدف دست یابد . ایده اصلی این است که با استفاده از بخش های صوتی ، ایمیل و شبکه های اجتماعی و بازخوردهای که در سایت برای هر مشتری در تکتینگ ایجاد شده است یک جواب صحیحی برای برخی از مسائل و سوالات رایج کاربران سایت ایجاد شود تا هنگام سوال کردن ، جواب به سرعت به مشتریان و یا کاربران آنلاین داده شده است . این امر باعث می شود کارمندان به تیکت ها مهم تر و بیشتری بتوانند پاسخ دهند چرا که تیکت های رایج دارای پاسخ های مناسب برای کاربران می باشند همچنین در زمان نیز صرفه جویی قابل ملاحظه ای صورت می گیرد و رضایت مشتریان را نیز به همراه خواهد داشت .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (43)
کد خبر: 2010


  • طراحی UX چه تاثیری برای خدمات مشتری در سایت دارد؟