Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
24

بازاریابی محتوا در فضای مجازی

بازاریابی محتوا  در فضای مجازی

ممکن است داشتن محتوا در سایت به نظر بسیاری چیز عجیب و پیچیده ای نیست ، اما بسیاری متخصصان در امر بازاریابی اینترنت می دانند که محتوا نقش کلیدی را در سایت ایفا می کند . در واقع این بازاریاب ها هستند که نقش محتوا را در سایت به خوبی درک می کنند و لقب پادشاه را برازنده محتوا می دانند . موسسه بازاریابی محتوا ، محتوا را تکنیک بازاریابی اینترنتی را در گرو محتوای غنی که باید به صورت گسترده و مطابق با اهداف بازاریابی ایجاد شود را عامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی می دانند. این بدان معنی است که بازاریابی محتوا در فضای جانبی به دو بخش تقسیم می شود :

·         ایجاد محتوای مناسب و غنی

·         انتشار آن د صفحات سایت و شبکه های اجتماعی

در واقع بازاریابی محتوا می تواند به عنوان یک رویکرد بزرگتر که راه کسب و کار را راه اندازی می کند شناخته شود . با استفاده از محتوای با کیفیت کاربران می توانند یک برند تجاری را درک نمایند، در مورد محصولات و خدمات شرکت اطلاعات بیشتری داشته باشند و به آنها علاقه مند شوند .


بنابراین بازاریابی محتوا کمک می کند تا سایت در مقابل هجوم مخاطبانی باشند که می خواهند اطلاعات بیشتری از برند، محصولات و خدمات شرکت مطلع شوند . محتوا در حال تبدیل شدن به بخش قوی از بازار جهانی می باشد . امروزه کاربران آنلاین ومشتریان بسیار وسواس خاصی را برای خرید یک محصول و یا سرویس به خرج می دهند بنابراین برقراری ارتباط و ایجاد اعتماد به سایت بدون یک محتوا غنی امکان پذیر نمی باشد چرا که با محتوای غنی در تمامی صفحا سایت می باشد که کاربران می توانند بارها وارد سایت شوند و پس از مدتی به آن اعتماد کنند . سعی کنید محتوا ایجاد شده در سایت به روز باشد و با اهداف سایت همخوانی کامل ایجاد نماید . همچنین مناقع کاربران نیز در محتوا باید دیده شوند طبیعی است اگر محتوای سایت با اهداف کاربران همخوانی نداشته باشد آنها پس از خواندن یک الی دو خط از محتوا آن را ترک کرده و دیگر وارد سایت نخواهند شد . برطبق گفته های نرمن خالق UX ، کاربران دوست دارن اصل محتوا را ظرف 20 تا 30 ثانیه آن دسترسی داشته باشند . همچنین علاوه بر تجربه کاربر برای یک محتوا از لحاظ بهینه سازی سایت  (SEO) برای موتورهای جستجو نیز بسیار حائز اهمیت می باشد . هنگام ایجاد محتوا سعی شود نام تجاری شرکت به صورت حرفه ای در محتوا گنجانده شود البته باید طوری این کار انجام شود که باعث آزار خوانندگان و کاربران آنلاین نشود .


برند های بزرگ همیشه محتوای غنی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و طوری به آنها القا می کنند که منظور از آن محتوا غنی محصولات و خدمات شرکت می باشد . در حال حاضر صنعت بازاریابی جهان 20 درصد از هزینه خود را صرف محتوا غنی در بازاریابی می کند که در سال های آینده نیز رشد آن رو به افزایش می باشد . البته باید توجه داشت محتوا غنی چیزی نیست که متوقف شود و باید به صورت مستمر توسط شرکت پیگیری و جز کارهای روزمره آن محسوب شود .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (54)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2013


  • بازاریابی محتوا  در فضای مجازی