Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
24

تجربه سیمون سینک از تجربه کاربری UX

تجربه سیمون سینک از تجربه کاربری UX

نکات زیادی در مورد طراحی تجربه کاربری در سایت و یا محصولات یک شرکت و یا سازمان وجود دارد ولی سوال اصلی اینجاست چگونه یک شرکت و یا سازمان را به حمایت طراحی تجربه کاربری (UX) علاقه مند کنیم ؟ در خیلی از موارد متخصصان UX حرفه ای در سازمان ها و شرکت ها وجود دارند ولی مدیران سایت توجه چندانی به استفاده از آنها در سایت و یا محصول نمی کنند . در اینجا تجربه شخصی یکی از خلاقان UX  سیمون سینک را در شرکت شرح می دهیم .


 در هنگام  طراحی سایت شرکت و یا تولید محصولات شرکت سعی کردم به مدیر خود گوش زد کنم که باید از تجربه کاربری در سایت و محصول استفاده کرد ولی او اعتقاد داشت چیزی را که نمی فهمد و یا درصد ریسک آن برای بازگشت سرمایه بالا است را انجام ندهد . بنابراین هنگام تولید محصول جدید از او خواستم که در تیم مشارکت داشته باشم بدون آنکه پولی دریافت کنم و او پذیرفت . هنگامی که قرار شد من در تیم حضور داشته باشم سعی کردم بدون تاکید بر کلمه تجربه کاربری موارد مورد نیاز که اصولا تجربه کاربری می باشد را در محصول جدید اعمال کنم و با تک تک اعضای تیم درباره نوع تجزیه و تحلیل داده های مشتری ، مصاحبه با مشتری ، راهکارهای که یک مشتری دوست دارد با سایت و محصول جدید ارتباط برقرار کند را مورد بحث قرار دهم . من توانستم در این طراحی یک تست ساده A/B را در عرض 20 دقیقه انجام دهم و نیازهای واقعی طراحی را در ارتباط با کاربران به دست آورم . همچنین سعی کردم آن ها بیشتر با نوع طراحی که باید در سایت برای محصول جدید انجام دهند آشنا کنم . ساده ، شفاف و زیبا به طوری که هر کاربر بتواند هم محصول مورد نظر از سایت را به راحتی پیدا کند و هم جذابیت محصول در سایت را حس نماید . همچنین سعی کردم با آمارها و ارقام بعد از نمایش محصول در سایت و طراحی آن و خرید آن توسط کاربران میزان درآمد کسب شده و نرخ بازگشت سرمایه ROI را به تصویر بکشم و به مدیران شرکت گوش زد کنم که تجربه کاربری نه تنها خرج چندانی به شرکت تحمیل نمی کند بلکه در خرید محصولات و یا جذب سرویس های سایت رابطه مستقیم با کسب و کار شرکت خواهد داشت .

 

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (62)
کد خبر: 2019


  • تجربه سیمون سینک از تجربه کاربری UX