Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
04

راهنمای برای طراحی یک برند شخصی

راهنمای برای طراحی یک برند شخصی

امروزه علاوه بر شرکت ها که در مسابقه با هم برای برند کردن نام تجاری خود هستند ، اشخاص نیز به برند کردن نام خود می پردازند تا در کسب و کار آنلاین شهرتی کسب کنند . در واقع داشتن یک برند شخصی قوی و پیگیری آن می تواند منجر به فرصت های فراوان برای هر شخص شود . نام تجاری و برند کردن اشخاص امروزه یکی از مهمترین عوامل کلیدی در هر صنعت می باشد . دیگر مهارت و رزومه حرفه ای برای کنار زدن رقیبان در دنیای کسب و کار بخصوص فضای مجازی کافی نیست هر شخص باید بتواند برای اینکه به کسب و کار خود رونق دهد برند شخصی خود را برجسته نماید  تا بیشتر توسط مردم و کاربران شناخته شود و به این گونه محصولات و یا خدمات ارائه شده را کاربران بهتر بپذیرند . در واقع تولید و ایجاد برند شخصی باعث اعتماد مردم به شخص می شود و مردم بهتر آن اشخاص را درک می کنند . ما در این مقاله قصد داریم راجب برخی از تکنیک ها و روش های که امروزه برای برند کردن اشخاص به کار می رود را شرح دهیم . هنگام که در حال برند کردن اشخاص می باشید باید بدانید برند کردن اشخاص باید با ارزش های هر فرد همخوانی داشته باشد چرا که منطبق نبودن آن منجر به ایجاد تناقض بین نام تجاری و شخص می شود همچنین ایجاد یک برند تجاری می تواند به شخص و یا شرکتی که شخص در آن کار می کند عوامل زیر را به همراه داشته باشد :

·         فرصت های حرفه ای

·         پیشنهاد کار بهتر به شخص

·         تماس های بهتر و مشتریان برای شرکت شما

·         به رسمیت شناختن صنعت شخص و یا شرکتی که در آن کار می کند

استفاده کردن از تصاویر بزرگ و با کیفیت

مهم نیست که در وهله اول چه مطالبی را در سایت قرار می دهید تمامی انسان ها دارای حس قوی بصری می باشند که این حس آنها را به یک تصویر زیبا و با کیفیت و البته بزرگ جذب می نماید . انسان بر اساس اولین تصورات عقاید را شکل می دهند و تصاویر بیش از اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک تصور قوی در بین انسان ها می باشند . بر طبق آمارهای روانشناسی ، 90 درصد از اطلاعات که به مغز منتقل شده است بصری است و تصاویری که در مغز ایجاد می شود 60 هزار برابر سریعتر از متن پردازش می شود . طراح های مختلفی می توان برای یک شخص ایجاد کرد .


 

 

 

 


سازگاری ایجاد کنید

به گقته آستین کلون ، نویسنده نیویورک تایمز که می گوید باید کار های خود را به صورت مستمر و مداوم برای کاربران نمایش دهید . در مورد کارهای که توانایی آن را دارید و کسی از آن ها خبر ندارد هر روز مطالب بنویسید . مطمئن شوید از مزایای اکوسیستم اینترنت به نفع خود استفاده کرده اید . پیشنهادها ، ایده ها و به طور کلی هر کار مفید خود را به سرعت و با ادبیات جذاب در سایت و همچنین شبکه های اجتماعی قرار دهید .


داستان سرا باشید

نوشن مطالب به صورت داستان که مخاطبان و کاربران از آن لذت ببرند بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . در واقع داستان سرایی درست می تواند شما را از دیگر طراحانی که می خواهند برند شخصی برای خود ایجاد نمایند جدا کند و به شما در ایجاد برجسته کردن یک نام تجاری شخصی کمک نماید .

ارتباط برقرار کنید

این فوق العاده می باشد که شروع به ایجاد شبکه ای از رسانه های اجتماعی کنید و با برند ایجاد شده خود با صنعت های مرتبط به کار خود ارتباط برقرار کنید . راه های زیادی برای ارتباط با شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین کاربران وجود دارد نباید فقط بر روی طراحی متمرکز شد درست است که لازمه برند کردن نام تجاری شخصی طراحی سایت مناسب برای اشخاص می باشد ولی یک ارتباط خوب است که می تواند ترافیک را به سمت برند شخصی هدایت نماید .


تبلیغات در سایت ها و یا مطبوعات

هیچ چیز قدرتمندتر از پوشش انتشاراتی برای یک برند شخصی نمی باشد این باعث می شود اعتبارات زیادی را به برند شخصی ایجاد نماید . در سال های پیش شخصی که دوست داشت زوکربرگ ایتالیا شود یک شرکت برندیگ و کاریابی ایجاد کرد ولی خیلی زود فهمید بون برندیگ نمی تواند این کار را انجام دهد او پس از صحبت با برخی از انتشارات قوی ایتالیا و برند کردن خود به عنوان زوکربرگ ایتالیا توانست کسب و کار خود را رونق دهد به طوری که شرکت های بزرگ فناوری نظیر مایکروسافت با شرکت او بخاطر برند شدن اسم او به عنوان زوکربرگ ایتالیا قرار داد بسته اند.

تعداد امتيازات: (2) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (44)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2094


  • راهنمای برای طراحی یک برند شخصی