Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
09

ایجاد یک تجربه موفقیت آمیز برای ثبت نام در سایت

ایجاد یک تجربه موفقیت آمیز برای ثبت نام در سایت

هدف یک سایت و یا طراحی مجدد یک سایت همیشه جذب بیشتر کاربران جدید برای رونق دادن به کسب و کار آنلاین می باشند . اینکه به چه شکل کاربران را متقاعد ساخت بر روی CTA ثبت نام کلیک نمایند یکی از مهمترین چالش های طراحی می باشد . در واقع طراح باید به برخی از سوالات جواب بدهد اینکه چرا کاربر باید بر روی دکمه ثبت نام کلیک کند و زمان زیادی را صرف پر کردن فیلدهای مورد نظر سایت نماید؟ و سوالاتی از این قیبل . همچنین طراح باید به طور واضح مشخص نماید اگر ایمیلی دریافتی از کاربر را دریافت کند کاربران می توانند محصولات و خدمات جدید سایت را در ایمیل خود دریافت کنند همچنین با دریافت شماره تفلن کاربران امنیت بیشتری خواهند داشت چرا که سایت می تواند هنگام ورود کاربران به سایت به آنها اطلاع رسانی کنند تا کاربر مطلع شود خود وارد سایت شده است یا اگر دزدی نام کاربری و یا رمز عبور صورت گرفته است سریعا آن را به مسئولان سایت گزارش دهند و یا هنگام وارد شدن به سایت رمز عبور جدید به کاربر اس ام اس شود که امنیت آن بالاتر رود .


در واقع توجیه هر یک از قسمت های ثبت نام برای کاربران باعث می شوند آنها صبر و حوصله بیشتری برای پر کردن اطلاعات داشته باشند و اطلاعات را به درستی وارد نمایند . این کار می تواند به صورت یک آیکون برای هر فیلد که توضیحاتی راجب آن فیلد و نوع استفاده آن برای کاربران می باشد توضیح داده شود . ما در اینجا مثالی از حساب کاربری Eventbrite می بینیم . یک حساب کاربری با ارائه یک ایمیل و رمز عبور یک حساب کاربری ایجاد می کند و سپس از کاربر درخواست می کند لینکی که به ایمیل ارسالی از سایت فرستاده شده است را برای فعال کردن حساب کاربری خود کلیک نماید .


در واقع بسیاری از سایت ها این کار را انجام می دهند که امروزه بسیار کار اشتباه و طاقت فرسایی می باشد چرا که کاربران حوصله و وقتی ندارند تا ب حساب کاربری ایمیل خود رفته و پس از زدن نام کاربری و پسورد ایمیل خود لینک سایت را که شاید به علت های گوناگون حتی اسپم شده باشد را پیدا کرده و کلیک نمایند در واقع باید این روال به این گونه اصلاح شود که پس از دریافت نام کاربری یکتا شماره تلفن کاربر را دریافت نمایند و سپس یک اس ام اس با کد تایید به کاربر بفرستند و در مرحله بعد از کاربر بخواهند کد تایید را در کادر مشخص وارد نمایند این روال دو مزیت دارد . اولین مزیت آن این است که مدیر سایت برای اینکه مطمئن شود کاربر فقط برای امتحان کردن کار ثبت نام را انجام نداده و می خواهد نام کاربری را فعال نماید مفید است چرا که کاربر در شماره تلفن خود را وارد می کند و دومین مورد سمت مشتری و یا کاربر است چرا که نگاه کردن به گوشی موبایل که همیشه در دسترس است با وارد کردن نام کاربری و پسورد ایمیل بسیار آسان تر و راحت تر به نظر می رسد . در واقع باید یک طراح برای بهترین ثبت نام در طراحی سایت خود را جای کاربر قرار داده تا بتواند بهترین تجربه کاربری را ایجاد نماید .

تعداد امتيازات: (2) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (51)
کد خبر: 2127


  • ایجاد یک تجربه موفقیت آمیز برای ثبت نام در سایت