Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
10

درک احساسات سریع و پیش بینی در صفحات فرود

درک احساسات سریع و پیش بینی در صفحات فرود

امروزه ما می خواهیم مفاهیم احساسی و صفحات فرود را که یکی از مهم ترین بخش های یک طراحی سایت محسوب می شود بیان نمایم همچنین مثال های را بابت صفحات فرود موفق نام ببریم. احساسات در سایت شامل یک واکنش عاطفی کاربر با یک محصول و یا با چند بخش از سایت می باشد در واقع مسائلی مانند یک طراحی جذاب ، یک دسترسی آسان و... باعث ایجاد چنین حسی در قسمت ها یک سایت و یا صفحات آن می شود .

Acorns

سایت Acorns شامل یک برنامه سرمایه گذاری آنلاین می باشد صفحه اصلی این سایت با یک ترفند بسیار زیبا باعث شده است مخاطب خود را وادار کند که در این سایت تجسس نماید چرا که قرار دادن 6363.71 دلار در ابتدای صفحه هر کاربری را وسوسه می کند که ببنید موضوع چیست و چگونه می توان از این سایت کسب درآمد کرد.


CartoDB

این سایت به شما کمک می کند داده های موقعیت مکانی را در زیباترین مسیر تجزیه و تحلیل نمایید ، یک نقشه در سایت که دارای جذابیت می باشد و کاربران بر روی نقاط مختلف آن به صورت گرافیکی حرکت می کنند می تواند یک طرح مفید و بی نظیری محسوب شود .


Narrative

این سایت دارای محصول دوربین پوشیدنی کوچکی می باشد که هر چند ثانیه می تواند عکس بگیرد . در صفحه فرود محصولات این سایت یک ویدئو وجود دارد که نشان می دهد چگونه این دوربین از لحظات مختلف یک نفر عکس و یا ویدئو گرفته است . در واقع این طور به کاربر می گوید که شما درحال خرید دوربین نیستید بلکه در حال خرید لحظه به لحظه از زندگی خود هستید و با این محصولات لحظات مهم خود و یا فرزند خود را ضبط می نمایید و دیگر مجبور نیستید گوشی خود را بیرون بیاورید و آن لحظه را عکس برداری نمایید چرا که در بعضی مواقع لحظه هنگام بیرون آمدن گوشی از دست خواهد رفت و یا گوشی شما دچار مشکلاتی است که نمی توانید از آن لحظه عکس برداری کنید .


در واقع مثال های که در این مقاله زده ایم همگی آنها خوب می دانستند احساسات کاربران با چه چیزی در صفحات سایت برانگیخته می شود و با پیش بینی این احساسات طراحی سایت خود و نمایش محصولات و خدمات سایت را نمایش داده اند تا بتوانند بهترین بهره را از احساسات کاربران در سایت ببرند . وقتی یک کاربر بتواند احساس مثبتی به یک سایت داشته باشد همین احساس را با محصولات و خدمات آن سایت نیز خواهد داشت اگر طراح بتواند یک احساس مثبت قوی در کاربر ایجاد نماید می تواند اعتماد را برای نام تجاری خود ایجاد کند و این اعتماد اغلب به وفادار شدن کاربران منجر خواهد شد .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (70)
کد خبر: 2135


  • درک احساسات سریع و پیش بینی در صفحات فرود