Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
11

مواردی که قبل از ارائه به مشتری باید انجام شود

مواردی که قبل از ارائه به مشتری باید انجام شود

همیشه ارائه دادن به مشتری یکی از مراحل سخت یک پروژه و یا یک طراحی محسوب می شود چرا که تیم ها طراحی و توسعه و کارهای که انجام می دهند به رضایت مشتری بستگی دارد و در واقع هر کاری که انجام می شود در گرو رضایت مشتریان می باشد . آماده سازی جلسه نهایی و تحویل آن به مشتری باعث شده است که قبل از ارائه کار به مشتری مواردی در نظر گرفته شود تا بهترین ارائه به مشتری داده شود . همچنین قبل از هر فکری برای ارائه دادن به مشتری باید رفتار مشتری و شخص و یا اشخاصی که می خواهید کار را به آنها ارائه دهید را به خوبی بشناسید ، شناختن مشتریان کلید استراتژی در ارائه پروژه به آنها می باشد . همچینین بررسی کنید چه اشخاصی و چه تعدادی از ذینفعان در جلسه حضور دارند چرا که همین تعداد و نفرات بستگی به جایگاهشان می تواند در ارائه و تایید و یا عدم تایید کار بسیار مهم باشد . در ابتدا باید بتوانید یک طراحی جذاب را به مخاطبان خود ارائه کنید چرا که همین طراحی زیبا باعث می شود که مخاطبان در ابتدای کار حس خوبی نسبت به اتمام پروژه و تحویل آن پیدا نمایند . برای همین چند توصیه در مورد طراحی ذکر می کنیم:

·         در مورد روشنایی تصویر در اسلایدر سایت بیشتر فکر کنید

·         سعی کنید اسلایدر سایت حتما سفارشی و مخصوص شرکت باشد چرا که مشتریان با دیدن آن به یاد اسلایدر دیگر در سایت های مشابه نیافتند

·         یکبار عناصر و المان های سایت را به درستی چک کنید تا مطمئن شوید همه چیز در جای مناسب خود قرار گرفته باشد


بخشی از آمادگی ارائه شامل سوالاتی است که شما حدس می زنید از آن پرسیده می شود . براساس شخصیت و نوع نگرانی که هنگام مصاحبه در نمونه های اولیه طراحی سایت از مشتریان خود گرفته اید باید مقداری از سوالاتی را حدس بزنید و برای پاسخ دادن و شفاف بودن این پاسخ ها  تا حد امکان بکوشید . همچنین دو اصل را در ارائه دادن به مشتری فراموش نکنید اینکه چرا این طراحی را برای سایت مشتری انتخاب کرده اید و دوم آنکه ویژگی های منحصر به فرد این طراحی را به طور کامل توضیح دهید . همچنین این را فراموش نکنید هدف مشتریان از درخواست یک سایت زیبا فروش محصولات و خدماتی است که مشتریان قصد دارند با طراحی سایت به آن دست پیدا کنند بنابراین در هنگام ارائه باید تمرکز خود را بر روی اینکه این طراحی تا چه مقدار با محصولات و خدمات شرکت تطابق دارد و باعث جذب مشتری بیشتر محصولات و خدمات شرکت می شود بگذارید .


هنگام ارائه سعی کنید بیش از حد یک مورد را توضیح ندهید چرا که این کار باعث می شود مشتریان ناراضی شده و دیگر حوصله شنیدن موارد دیگر را نداشته باشند بنابراین سعی کنید کوتاه و جامع موارد مور نظر را به مشتریان توضیح دهید و سعی کنید آنها مواردی را که شما به آن سمت هدایتشان کرده اید را پرسیده و در آن زمان پاسخ کامل و روشنی به آن سوالات داده شود .

تعداد امتيازات: (2) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (64)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2151


  • مواردی که قبل از ارائه به مشتری باید انجام شود