Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
07

نکاتی برای طراحی بنر تبلیغاتی در سایت

نکاتی برای طراحی بنر تبلیغاتی در سایت

تبلیغات بنر یکی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود که البته در گذشته زیاد مورد استفاده قرار نمی گرفت اما  امروزه از آن ها در سایت بسیار مورد  استفاده قرار می گیرد . اما چرا وضع تغییر کرده است ؟ با پیشرفت تکنولوژی در فضای مجازی و بازدید و ترافیکی که کاربران بر روی سایت های مشهور آورده اند و همچنین افزایش روز افزون طراحی سایت برای هر کسب و کار باعث شده است بنر تبلیغاتی در فضای مجازی بخصوص سایت های شرکت ها برای نشان دادن محصولات و خدمات آن ها بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار باشد . ما در ادامه مقاله می خواهیم در مورد نکاتی جهت طراحی این نوع بنرها در سایت توضیحاتی بیان کنیم .

روند تصویر قهرمان را درک کنید

از آنجا که طراحان سایت نیاز دارند مشتریان و یا کاربران زیادی ر جذب نمایند نیاز دارند از بنرهای تبلیغاتی که دارای تصاویر جذاب و چشم نواز می باشند استفاده نمایند .تصاویر طراحی شده باید طوری باشد که نگاه های کاربران را به خود جذب نماید، بنابراین طراح باید مطمئن شود که بنر طراحی شده چنین ویژگی خواهد داشت . تصاویر قهرمان (Hero) یکی از این روش های می باشد که چنین ویژگی های را برای کاربران ایجاد می کند . در واقع یکی از بهترین بنرهای تبلیغاتی بنرهای است که از چهره های مشهور می باشد تا بتواند بیننده را به صورت ناخودآگاه به خود جلب نماید.

لوگو شرکت و یا سایت را در بنر قرار دهید

لوگو یک شرکت و یا سایت هویت آن می باشد بنابراین باید همیشه در قسمت های مهم سایت نشانه ای از آن وجود داشته باشد ، بنر تبلیغاتی نیز یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد که محصولات و یا خدمات سایت را بیان می کند . البته باید توجه داشت که لوگو سایت در بنر تبلیغاتی نباید بیش از حد فضای آن را بگیرد چرا که بنر تبلیغاتی به فضای زیادی برای تبلیغات خود نیاز دارد .


سازگاری با نام تجاری در طراحی بنر

در طراحی بنر تبلیغاتی این نکته اهمیت دارد که آنها باید با نام تجاری سایت و یا شرکت سازگاری کامل داشته باشند تا کاربران بتوانند فورا آنها را شناسایی کنند . در واقع باید رنگ ها ، تایپوگرافی ها و... به صورت مشابه و یا سازگار با دیگر قسمت های اصلی سایت طراحی شود . حفظ سازگاری بصری به حفظ سازگاری یکپارچگی نام تجاری کمک می کند .


عنوان زیبا و قوی برای بنر تبلیغاتی

عنوان یا سربرگ یک بنر تبلیغاتی همانند تصاویری که در آن قرار می گیرد بسیار مهم می باشد بنابراین باید به اندازه کافی قوی و مهم به نظر برسد تا بلافاصله توجه تماشاگران را به خود جلب نماید . طراح می تواند از برخی کلمات کلیدی در عنوان و یا سربرگ بنر تبلیغاتی استفاده نماید به خصوص اگر بنر تبلیغاتی یک بنر خاص محصول در سایت باشد زیرا به مخاطب خود هدف این بنر را به صورت شفاف و زیبا بیان می کند .

ایجاد CTA در بنر تبلیغاتی

هدف طراحی یک بنر تبلیغاتی این است که کاربران سایت را به این قسمت از سایت جذب نماید و باعث شود یک تعامل بین کاربران و بنر تبلیعاتی که در نهایت منجر به کلیک کردن کاربر بر روی آن شود ایجاد کند . این CTA ممکن است در یک بنر تبلیعاتی محصولات و یا خدمات سایت و یا عضویت در خبرنامه و ... باشد هر چه که هست باید CTA در بنر تبلیغاتی نشان دهنده هدف آن در طراحی بنر را بیان نماید .


پیام تبلیغاتی را باید به درستی بیان شود

پیام تبلیغاتی نقش کلیدی در افزایش نرخ کلیک و در نتیجه افزایش نرخ تبدیل بازی می کند . بنابراین طراح باید جملاتی زیبا و جذاب را در پیام تبلیغاتی خود به کار ببرد مانند انواع تخفیفات و یا حمل و نقل رایگان که یک محرک جدی را برای جلب نظر کاربران ایجاد نماید .

 

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (104)
گروه خبر: طراحی سایت, سبک
کد خبر: 2305


  • نکاتی برای طراحی بنر تبلیغاتی در سایت