Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
21

تاثیر بازاریابی در استارتاپ ها

تاثیر بازاریابی در استارتاپ ها

بسیاری از شرکت ها و استارتاپ ها ایدها و فکرهای نو و خلاقانه ای دارند و تقریبا اکثر آن ها تمرکز خود را بر روی طراحی سایت و یا اپلیکیشن متمرکز کرده اند آن ها یا به این فکر کرده اند به چه صورت می توان یک تیم طراحی و توسعه ای قوی داشته باشند و یا با شرکتی کار کنند که دارای افراد با تجربه در این ضمینه باشد آنها فکر می کنند که پیاده سازی و طراحی UI در کنار UX رمز موفقیت استارتاپ می باشد در صورتی که این حرف اشتباه است ! . درست است که طراحی و توسعه یک سیستم باعث جذب مخاطبان بیشتر می شود ولی در ابتدا باید دانست به چه شکل مخاطبان را از استارتاپ خود مطلع کرد این مرحله ای است که باید یا قبل از شروع کار و یا در هنگام پیاده سازی به آن به درستی فکر کرد بسیاری از استارتاپ ها به اشتباه بعد از انجام پروژه به فکر این موضوع هستند و زمان زیادی را صرف این موضوع می کنند که نتیجه آن از بین رفتن زمان مناسب برای استارتاپ های نوآورانه خواهد بود همچنین برخی به درستی هزینه تبلیغات را محاسبه نمی کنند که این امر باعث می شود استارتاپ آن ها با شکست مواجه شود. اما برخی از استارتاپ های موفق که در دنیا و در ایران توانسته اند مشتریان زیادی جذب نمایند هزینه و زمان خود را قبل از طراحی و توسعه و یا همگام با آن ها در بازاریابی و تبلیغ استارتاپ ها و محصولات یا خدمات خود متمرکز کرده اند چرا که هدف مشتری می باشد و استارتاپ باید در فضای مجازی به درستی دیده شود یک مطالعه در آمریکا نشان می دهد که بسیاری از استارتاپ های شکست خورده آنقدر هزینه در پیاده سازی استارتاپ خود انجام داده اند که دیگر پولی برای بازاریابی و تبلیغ خود ندارند و این به خودی خود باعث شکست آن ها می شود .  

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (64)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2373


  • تاثیر بازاریابی در استارتاپ ها