Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
06

نحوه تعامل بین بازاریابان و طراحان در طراحی سایت

نحوه تعامل بین بازاریابان و طراحان در طراحی سایت
بسیاری از اشکالاتی که در یک طراحی ایجاد می شود از نبود یک زبان مشترک بین مشتری و یا بازاریاب با تیم طراحی می باشد زمانی که این اشکال پدیدار شود طراح مجبور است طرح های متعددی را در زمان های طولانی ایجاد نماید تا با طراحی متعدد به یک زبان مشترک با بازاریاب ها و یا مشتریان خود برسد که نتیجه آن هزینه زیاد و زمان طولانی می باشد . این کار شاید به دلیل آشنا نبودن هر دو طرف برای بیان کردن نیازها و درک این نیازها ایجاد شود وقتی یک بازاریاب نیازهای گونه های متعدد مشتریان را جمع آوری می کند بدون نتیجه گرفتن درست و صحیح آن را در اختیار طراحان قرار می دهد و آن ها را با طیف وسیعی از اطلاعات بدون طبقه بندی و اولویت بندی مواجه خواهد کرد . همچنین بازایاب ها به دلیل برخی فرضایت مانند اینکه کارهای تحلیل اطلاعات به عهده آن ها نیست و یا آن ها نمی توانند در مورد طراحی نظر کارشناسی دهند از دادن گزارشات مناسب با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و تجربه خود پرهیز می کنند . اما نکاتی وجود دارد که می تواند به هر شخصی در این موارد کمک نماید تا بتواند در مورد طراحی نظارات خود را بیان نماید و یک زبان مشترک بین خود و طراح ایجاد کند . یکی از مواردی که باید هر شخصی بداند تصاویر می باشند به اعتقاد برخی از متخصصان تصاویر 90 درصد یک طراحی را نشان می دهد بنابراین بازاریاب ها می توانند با توجه به تجربه و دانشی که کسب کرده اند بدانند مشتریان آن ها چگونه تصاویری را می پسندند و جذب آن ها می شوند .


Crello می باشد این نرم افزار رایگان می باشد و استفاده از آن بسیار ساده است . یکی دیگر از نرم افزار ها که می تواند یک زبان مشترک بین طراحان و بازاریاب ها در ایجاد یک ویدئو در سایت شود نرم افزار Magisto می باشد این نرم افزار کمک می کند تا بازاریاب ها و طراحان نظرات خود را از این طریق به همدیگر ارائه دهند و باعث ایجاد یک ویدئو کامل و جامع از نظرات و گرافیک زیبا شود .
تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (178)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2503


  • نحوه تعامل بین بازاریابان و طراحان در طراحی سایت