Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
13

روش های برای القا هدف خود در طراحی

روش های برای القا هدف خود در طراحی

امروزه طراحان با روش های نوین خود هدف یا اهداف یک شرکت و یا سازمان را به کاربران خود در سایت بیان می کنند ما در این مقاله قصد داریم روش های نوین طراحی سایت  در این زمینه را برای شما بیان کنیم .

درگیر کردن کاربر با تصاویر طراحی شده

درگیر کردن کاربر با تصویر طراحی شده یکی از مهم ترین روش ها در بیان هدف یک شرکت و یا هدف طراح می باشد بسیاری از طراحان با قرار دادن عکس های عجیب و زیبا و یا قرار دادن ستارگان سینما قصد دارن در وهله اول کاربر را درگیر تصاویر کنند ، این امر باعث می شود کاربر ناخودآگاه به متن های قرار داده شده در عکس توجه بیشتری داشته باشد . قرار دادن رنگ های  شرکت و یا سازمان برای بیان هدف آنها در تصاویر لازم و ضروری است در اینجاست که طراح خوش ذوق باید با رنگ های یک سازمان و عکس طراحی شده ترکیبی زیبا و خیره کننده برای کاربر خلق کند که هیچ کاربری نتواند به سرعت از آن عبور نماید .


 ساختن یک هویت در طراحی

این یک بخش کلیدی از فرآیند طراحی می باشد . شاید شما دیده باشید بسیاری از شرکت ها برای برندهای خود یک هویت ایجاد می کنند مانند سیستم عامل اندروید شرکت گوگل ، شرکت اپل با سیب گاز زده!! و.... ولی چرا؟ ذهن ما تصاویر را بهتر از متن به خاطر می سپارد، درست کردن یک هویت و نمایش دادن آن در قسمت های مختلف طراحی و در صفحات سایت آن را به عنوان نماد آن شرکت و یا سازمان برای کاربر تداعی می کند و دیگر با دیدن این نماد نیاز به متن های طول و دراز بابت بیان هدف خود نیستید توصیه می شود حتما از یک نماد خاص که تاکنون به کار نرفته است استفاده کنید تا در ذهن کاربران شما ماندگار باقی بماند .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (194)
کد خبر: 2541


  • روش های برای القا هدف خود در طراحی