Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
19

راه های برای سازماندهی پروژه های خلاق و موفق – قسمت دوم

راه های برای سازماندهی پروژه های خلاق و موفق – قسمت دوم

در قسمت دوم از سری قسمت های سازماندهی پروژه های خلاق و موفق با شما هستیم در این قسمت قصد داریم روش ها دیگری را برای شما بیان کنیم .

اطلاعان کافی از پروژه را به اعضای پروژه بیان کنید

شاید یکی از مشکلات عمده تیم فنی در اجرای پروژه هاو یا در زمان طراحی سایت نداشتن اطلاعات کافی ازپروژه می باشد اگر اطلاعات کافی از نحوه دیزاین ، عملکرد و... که کارفرما از پروژه می خواهد دقیق و درست به تمام اعضای تیم پروژه انتقال داده نشود باعث می شود کار هنگام تحویل به کارفرما ناقص باشد که این امر بی اعتمادی کارفرما نسبت به تیم پروژه را ایجاد می کند . بنابراین لازم و ضروری است که هنگام دریافت نیازهای یک پروژه و پس از دریافت RFP وتحلیل آن یک جلسه با تمامی اعضای تیم پروژه صورت گیرد تا پروژه به درستی تشریح گردد.


ایجاد یک جدول زمان بندی واقع بینانه

این موضوعی است که اکثر شرکت ها بخصوص شرکت های ایرانی با آن دست به گریبان هستند . دادن زمان های اشتباه و نادرست به کارفرما برای گرفتن پروژه به هر ترتیب ممکن . روشی نادرست که علاوه بر شکست پروژه ها باعث عدم اطمینان به شرکت و خراب شدن برند شرکت می شود . این توصیه داده می شود که با جلسات متعدد با کارفرما آن ها را از اشتباه در بیاورید و به آن  ها با دلیل و مدارک منطقی اثبات کنید که برای خلاقیت و اجرای پروژه نیاز به زمان مناسب برای تولید آن می باشد به جای آنکه استرس کار را به تیم خود منتقل کنید که در بیشتر مواقع جواب عکس می دهد و باعث می شود کار به درستی پیش نرود.

تعداد امتيازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (177)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2547


  • راه های برای سازماندهی پروژه های خلاق و موفق – قسمت دوم