Menu
97 35 94 66  info@samiaco.ir
18

استفاده از قسمت های از مغز جهت جذب کاربران بیشتر

استفاده از قسمت های از مغز جهت جذب کاربران بیشتر

به تازگی محققان در دانشگاه های معتبر جهان همچون استنفورد ، هاروارد و... تحقیقاتی را از مغز انسان جهت توجیه آنها برای خرید کالا های مورد نظر شروع کرده اند. آنها می خواهند با تحقیقات انجام شده بتوانند مغز انسان را به کالای مورد نظر خود جلب کنند و آنها را وادار به خرید کالا نمایند . آنها پی به قسمت های از مغز انسان برده اند که در مقابل تصاویر و متن ها واکنش مثبت و یا منفی می دهند به عبارت دیگر قسمتی از مغز وجود دارد که باعث می شود انسان در مقابل یک کالای یا هر شی دیگر عکس العمل مثبت و یا منفی از خود نشان دهد .


این تحقیقات نشان می دهد استفاده درست از UX در طراحی سایت می تواند جهت بهبود عکس العمل قسمت مورد نظر مغز موثر و مفید باشد . این تحقیقات به طراحان سایت توصیه می کند سوالاتی از کاربران هنگام ثبت نام یا ورود آنها پرسیده شود و بر اساس نتایج انجام شده از مغز انسان ، آنها را تطبیق دهند تا بتوانند کالا و یا خدمات خاص آن کاربر را به آنها نمایش دهند . یک روش بسیار کارآمد جهت فروش خدمات و یا کالای مورد نظر شرکت .

تعداد امتيازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (153)
گروه خبر: طراحی سایت
کد خبر: 2571


  • استفاده از قسمت های از مغز جهت جذب کاربران بیشتر